Akademia Medyczna Nauk Stosowanych i Holistycznych wcześniej Wyższa Szkoła Rehabilitacji. Nowa nazwa – nowe perspektywy

System Jakości Kształcenia

Najważniejszym zobowiązaniem Uczelni jest zapewnienie wysokiej jakości kształcenia na wszystkich prowadzonych kierunkach studiów, w każdej formie i na każdym poziomie kształcenia. Doskonalenie jakości kształcenia jest cyklicznym procesem, na który składają się następujące rodzaje działań:

  • monitoring procesu kształcenia i obsługi studentów
  • analiza wyników monitoringu
  • planowane i wdrażanie działań naprawczych i doskonalących

Nadzór nad funkcjonowaniem Systemu Jakości Kształcenia sprawuje Rektor.
W celu realizacji zadań powołany został : Zespół ds. badania jakości kształcenia.

Zadania zespołu:

  1. Analiza koncepcji programowych.
  2. Projektowanie i nadzór nad realizacją zajęć dydaktycznych, czyli przygotowanie planów studiów pod kątem ich zgodności z założonymi celami nauczania.
  3. Okresowe oceny:
    • planów studiów
    • programów kształcenia
    • kadry nauczycieli akademickich oraz organizacji ich pracy.
    • hospitacji zajęć dydaktycznych, bazy dydaktycznej.
  4. Badanie opinii nauczycieli akademickich i studentów o systemie nauczania.
  5. Badanie opinii absolwentów w zakresie umiejętności i kompetencji zawodowych uzyskanych w trakcie studiów.
  6. Analiza wyników ankiet studenckich i protokołów hospitacji oraz wyciąganie wniosków zmierzających do poprawy jakości kształcenia.
  7. Zasięganie opinii studentów w zakresie programów nauczania oraz jakości i metod prowadzenia zajęć.
  8. Zapewnienie optymalnego dla studentów rozkładu obowiązkowych zajęć dydaktycznych oraz dostępności do laboratoriów komputerowych, pracowni fizykoterapii, pracowni kinezyterapii, pracowni masażu, pracowni pierwszej pomocy i innych.
  9. Inspirowanie i stwarzanie warunków kształcenia w językach obcych.
  10. Zapewnienie właściwych warunków BHP w zakresie realizacji dydaktyki i zróżnicowanie liczebności grup studenckich.
  11. Współpraca z uczelnianym samorządem studenckim w zakresie kształcenia i warunków bytowych studentów:
    • doskonalenie regulaminu studiów i regulaminu pomocy materialnej,
    • zapewnienie dostępności do źródeł bibliotecznych.
  12. Przygotowanie rocznego raportu do końca roku akademickiego w zakresie jakości kształcenia i przedstawia na posiedzeniu Senatu.
Konsultantka AMH

Pomożemy wybrać najlepszy kierunek dla Ciebie!

Zostaw nam swój numer

Jeśli jesteś osobą niesłyszącą lub słabosłyszącą skorzystaj z naszego rozwiązania Migam!

Jako trenerka przygotowania motorycznego i fizjoterapeutka prowadzi zawodników z takich sportów jak pływanie, chód sportowy, bieganie czy sporty walki, a także amatorów wychodzących z kontuzji, oraz balansujących siedzący tryb życia. 

Nieustannie podnosi własne kwalifikacje, obecnie jest na drugim roku osteopatii w Akademii Osteopatii. 

Jest absolwentką fizjoterapii na Wyższej Szkole Rehabilitacji z tytułem magistra. Ukończyła wiele szkoleń z terapii manualnej w tym FRSc Radosława Składowskiego. Z zakresu treningu szkoliła się u osób  takich jak Kelly Starrett, Remigiusz Rzepka, Maciej Bielski, Idan Vadrariu, Konrad Topolski, Agata Korzemiacka i inni.

Obecnie posiada gabinet na warszawskim Ursynowie, gdzie również prowadzi treningi personalne.

Skip to content