W roku akademickim 2024-2025 sprawy pomocy materialnej dla studentów regulują:
- Zarządzenie Rektora z dnia 7 października 2024 r. w sprawie wprowadzenia ‘Regulaminu przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów Akademii Medycznej Nauk Stosowanych i Holistycznych’;
- ‘Regulamin przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów Akademii Medycznej Nauk Stosowanych i Holistycznych’ – Załącznik do Zarządzenia Rektora z dnia 7 października 2024 r.;
- Załączniki 1 – 12 do ‘Regulaminu przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów Akademii Medycznej Nauk Stosowanych i Holistycznych’;
dostępne poniżej do pobrania.
Informacje można uzyskać w Biurze Stypendiów:
- pokój 217 II p.;
- e-mail: stypendia@amh.edu.pl
- Tel.: 22 535 01 41
Wnioski wraz z załącznikami można składać do Biura Stypendiów od 1 do 31 października:
- osobiście (Poniedziałek – Piątek, w godzinach 9:00 – 15:00 w pokoju 217 II p.; Sobota, w godzinach 8:00 – 14:00 w dziekanacie)
- elektronicznie (e-mail: stypendia@amh.edu.pl)
- pocztą (ul. Marcina Kasprzaka 49, 01-234 Warszawa).
Wszelką korespondencję , w tym odwołania od decyzji należy kierować do:
Uczelniana Komisja Stypendialna AMNSiH lub
Odwoławcza Komisja Stypendialna AMNSiH
Marcina Kasprzaka 49, 01-234 Warszawa
- Regulamin przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów Akademii Medycznej Nauk Stosowanych i Holistycznych’ w roku akademickim 2024/2025
- Zarządzenie Rektora AMNSiH z dnia 7 października 2024 r. w sprawie ustalenia treści ‘Regulaminu przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów Akademii Medycznej Nauk Stosowanych i Holistycznych’ w roku akademickim 2024/2025
- Zarządzenie Rektora z dn. 02.12.2024 r. w sprawie wysokości świadczeń pomocy materialnej dla studentów
- Zarządzenie Rektora z dnia 23 października 2024 w sprawie powołania Komisji Stypendialnej i Odwoławczej Komisji Stypendialnej w Akademii Medycznej Nauk Stosowanych i Holistycznych
- Załącznik nr 1 – Wniosek o przyznanie stypendium socjalnego
- Załącznik nr 2 – Wykaz dokumentacji obowiązującej przy ubieganiu się o stypendium socjalne
- Załącznik nr 3 – Zasady obliczania miesięcznego dochodu na osobę w rodzinie studenta
- Załącznik nr 4 – Wniosek o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych
- Załącznik nr 5 – Wniosek o przyznanie stypendium rektora
- Załącznik nr 6 – Wniosek o przyznanie zapomogi
- Załącznik nr 7 – Oświadczenie członka rodziny o wysokości dochodu osiągniętego w roku kalendarzowym, poprzedzającym rok akademicki, w którym składany jest wniosek albo po tym roku, opodatkowanego na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne, (do Załącznika nr 1)
- Załącznik nr 8 – Oświadczenie członka rodziny o wysokości dochodu niepodlegającego opodatkowaniu, który został osiągnięty w roku kalendarzowym, poprzedzającym rok akademicki, w którym składany jest wniosek albo po tym roku, (do Załącznika nr 1)
- Załącznik nr 9 – Oświadczenie członka rodziny o dochodach osiągniętych w roku kalendarzowym, poprzedzającym rok akademicki, w którym składany jest wniosek albo po tym roku, innych niż dochody podlegające opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych na zasadach określonych w art. 27, art. 30b, art. 30c, art. 30e i art. 30f ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, (do Załącznika nr 1)
- Załącznik nr 10 – Oświadczenie studenta o odległości miejsca zamieszkania od uczelni oraz zamieszkania w domu studenckim lub innym lokalu (do Załącznika nr 1)
- Załącznik nr 11 – Oświadczenie studenta o wyborze miejsca pobierania świadczeń
- Załącznik nr 12 – Oświadczenie studenta o zrzeczeniu się prawa do złożenia odwołania