Procedura przyjęcia

Zarejestruj się w systemie REKRUTACYJNYM

KROK 1

Wypełnij formularz rekrutacyjny

KROK 2

Po rejestracji internetowej na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość mailową z dokumentami rekrutacyjnymi i wskazówkami dotyczącymi płatności.

KROK 3

Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji.

Skany podpisanych dokumentów należy przesłać na adres: rekrutacja@amh.edu.pl.
Istnieje również możliwość dostarczenia dokumentów: pocztą, kurierem lub osobiście do Działu Rekrutacji – ul. Kasprzaka 49 01-234 Warszawa, parter, pokój nr 14, tel. 22 535 01 49

KROK 4

OPŁATY ADMINISTRACYJNE

  • opłata rekrutacyjna – 85 zł
  • opłata za legitymację studencką – 22 zł
  • opłata wpisowa – 500 zł

Wpłaty należy dokonać na ogólny numer rachunku bankowego.

Opłatę rekrutacyjną oraz wpisowe należy wpłacić na ogólny nr konta: PKO BP I O/Warszawa
Nazwa odbiorcy: Akademia Medyczna Nauk Stosowanych i Holistycznych 73 1020 1013 0000 0902 0157 0126
w tytule przelewu należy wpisać: Imię i nazwisko, PESEL, dopisek: „opłaty administracyjne”.

Konsultantka AMH

Pomożemy wybrać najlepszy kierunek dla Ciebie!

Zostaw nam swój numer

Jeśli jesteś osobą niesłyszącą lub słabosłyszącą skorzystaj z naszego rozwiązania Migam!