Procedura przyjęcia
Zarejestruj się w systemie REKRUTACYJNYM
KROK 2
Po rejestracji internetowej na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość mailową z dokumentami rekrutacyjnymi i wskazówkami dotyczącymi płatności.
KROK 3
Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji.
Skany podpisanych dokumentów należy przesłać na adres: rekrutacja@amh.edu.pl.
Istnieje również możliwość dostarczenia dokumentów: pocztą, kurierem lub osobiście do Działu Rekrutacji – ul. Kasprzaka 49 01-234 Warszawa, parter, pokój nr 14, tel. 22 535 01 49
OPŁATY ADMINISTRACYJNE
- opłata rekrutacyjna – 85 zł
- opłata za legitymację studencką – 22 zł
- opłata wpisowa – 500 zł
Wpłaty należy dokonać na ogólny numer rachunku bankowego.
Opłatę rekrutacyjną oraz wpisowe należy wpłacić na ogólny nr konta:
PKO BP I O/Warszawa
Nazwa odbiorcy: Akademia Medyczna Nauk Stosowanych i Holistycznych
73 1020 1013 0000 0902 0157 0126
w tytule przelewu należy wpisać:
Imię i nazwisko, PESEL, dopisek: „opłaty administracyjne”.